Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Choroba przez Wielkie CH!

Witam,

Od kilku dni rozkłada mnie choroba, dzisiaj zwolniłam się ze szkoly, fatalnie

Podrzućcie jakieś sposoby na walke z przeziębieniem!


Kilka dni temu, mianowicie zakupiłam odżywke do paznokci z eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci. Na bangla.pl czytałam sporo na temat tych odżywek, najgorsze chyba są na temat 8w1. Stwierdziłam że jej nie kupię. Na razie używam tej, nie widzę jakichś efektów, choć chyba jest lepiej. Zawsze gdy zapuszczałam paznokcie, było dobrze do pewnego momentu - w końcu przestawały rosnąć i co najgorsze strasznie się łamały i rozdwajały. Może dlatego że nie używałam żadnych preparatów, a lakiery chyba nie działają najlepiej na paznokcie, nie znam się na tym dokładnie. 
Po 12 dniach opiszę dokładniej czy kondycja paznokcia się poprawiła czy nie.

Pięlegnacja dłoni dla mnie jest obowiązkowa. Każda Kobieta, czy nastolatka powinna kremować dłonie! Zadbane dłonie i paznokcie to plus. 
Ja osobiście na noc zawsze dokładnie natłuszczam dłonie kremem NIVEA, planuje go zmienić, trochę drażni mnie jego zapach już. A w torebce zawsze mam krem z firmy CZTERY PORY ROKU. Zawsze się przydaje. 
Osoby, które palą tymbardziej powinny kremować dłonie! Na dodatek po każdym papierosie, dłonie wtedy nie śmierdza i nie żółkną. 
A wy jak sobie radzicie? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz