Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

KAKAOWY PRZYJEMNIACZEK

Hej, 
Dzisiaj post z działu recenzji. :)
Jeszcze w wakacje kupiłam rossmanowski krem do ciała z masłem shea i kakao. Jak myślicie spodobał się?
Zapraszam do lektury :)


ZAPACH
Pierwsze co mnie zachwyciło, to zapach KAKAO ! Zapach cudny, szczególnie na teraźniejsze jesienne dni, super ociepla atmosfere ;) Zapach nie jest w ogóle drażniący, utrzymuję sie na skórze przez dłuższy czas. +
KONSYSTENCJA 
Kremowa, trochę rzadka ale jak to krem, nie spływa z ciała, szybko się wchłania fajnie nawilża, choć dla osób z suchą skórą chyba by się nie sprawdził, ja zauważyłam u siebie dostateczne nawilżenie, nie jakieś EXTRA. +



DZIAŁANIE 
Producent pisze : Dogłębna pielęgnacja skóry suchej. Tak jak pisałam wyżej, myślę że dla skóry suchej się nie sprawdzi w 100% +/-
CENA 
w promocji zapłaciłam około 9 zł, według mnie cena jest OK :) +
OGÓLNA OCENA
5/5 prócz dostatecznego nawilżenia :D

Ponownie pytam czy któraś może polecić jakieś dobre i tanie tabletki na włosy i paznokcie ? :) 





2 komentarze: